Fredag Morron

God Morron!!
Fredag idag har varit uppe en timme redan, kan inte sova. Här om natten vaknade jag kl 01 o var uppe hela natten tills 07 på morronen, jag var hur trött som helst då men gick inte o sova pga en hel del bla värk m.m såna nätter är jättejobbigt. dagarna blir allt jobbigare, har inte mycket kraft o orka kvar i kroppen, de kan räcka me att åka iväg o handla lite på morronen så är resten av dagen förstörd kan inte göra nå då :( Att de kunde bli så här trodde jag väl aldrig, mycket har nog med att jag har näringsbrist o mina värden är så dåligt just nu, har fått utskrivet näringsdryck som jag måste dricka varje dag.
 
Idag måste jag försöka plocka ihop mina grejer jag ska ha med mig hem till Ludvika, P kommer köra hem mig i helgen för jag klarar inte o köra bil så långt just nu, egentligen vill jag inte åka till L-a än, men jag måste man vet aldrig vad som händer så de är lika bra o hålla sig där nu, sen har jag ju tid vid Barnmorskan nästa v, sen ska jag till Falun igen på ultraljud o kolla så allt fortfarande är bra. Inte lång tid kvar nu till bäbisen ska födas.
 
1:a advent till helgen, känns inte som de än eftersom de varken är snö eller kallt ute utan plusgrader, de är ju så gräsmattorna håller på att bli riktigt gröna igen, har i alla fall fått upp ljus stakarna i fönstren.
 
Ha de så bra så hörs o ses vi här ute sen...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0