Torsdag

God morron!!!
Igår försökte jag lägga in en massa bilder här ute, men de bara kronglade när jag skulle ladda upp bilderna, vissa kom me andra inte :( Får väl gö ett försök senare o få upp bilderna igen.
 
Torsdag idag o jag är ledig, så himla skönt, men har varit vaken över en timme, kan inte sova, trots att jag bara sovit 4 timmar i natt, la mig vid ett tiden, så länge brukar jag inte vara vaken nu för tiden, men kunde inte sova... Hmmm...
Så igår kväll försökte jag sy lite, har plockat isär min symaskin o försökt hitta felet på den men inte hitta de jag letar efter :( men ja kunde sy i ett sorts tyg i alla fall så jag fick gö de, kunde dock inte sy mina mössor som jag ville :(
 
I morron o söndag så ska jag jobba, nu för tiden har vi ju bara 24 timmars pass, o just nu så funkar inte de för mig att vara vaken i 24 timmar, så när jag gick av mitt 24 timmars pass i måndags morse var jag helt slut o mådde inte alls bra :( ringde då upp till kontoret o pratade me dom om jag kunde få ta ut min komp på fredag o söndag natt, eftermycket om o men så skulle jag få göra de, men svaret jag fick först blev jag riktigt förbannad för!! o de kommer jag ta upp både me facket o på möte nästa gång!!
 
Sitter o dricker en stor kopp med Chai tea o har ett tänt doftljus :)
På ett sätt längtar jag till vintern, vet inte varför, men tänk nu när hösten är här o de börjar bli mörkt på kvällen, man kan börja tända ljus, löven faller från träden, blåsten regnet allt som hör östen till, o sen första snöflingorna som kommer ner, när man tittar ut, visst är de mysigt :)
 
Vad man har mycket tankar o funderingar nu, se bara snurrar runt i huvudet...
Nä nu ska jag käka lite frukost.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0