Blir så trött :(

Blir så trött
Är så trött på allt!!!
Men de fattar ingen...
Alla säger att dom förstår, vaddå förstår, hur kan någon förstå mig när dom inte lever i min kropp o vet vad jag tänker o funderar på o vad jag varit med om, När ingen VET hur kan man då säga att man förstår mig???
Jag tycker verkligen inte om när jag får till svar jämt -Ja jag förstår!!!
jag vill va själv orkar jag inte träffas eller va me, varför kan man inte låta mig vara bara, jag behöver min tid nu...
Det är så mycket runt omkring mig så jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, de är så mycket som händer.. o jag hinner inte med... jag hinner inte me mig själv ens :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0