Jobbigt nu :(

Go morron!!
Klockan är ca fem på morronen, jag gick upp kl två i natt kunde inte sova mer, är svin trött nu men kan ändå inte sova :( såna här nätter är svin jobbiga :( o de är inte första gången den händer heller de är ofta nu dom sista veckorna, för de första har jag så jäkla ont så jag inte kan konsentrera mig o slappna av o inte kan jag sova mer på ryggen heller o i natt när jag ligger på sidan håller bäbisen på förfullt i magen så ja kan inte ligga still alls... nu är de inte bra...önskar man kunde få en nattsömn utan några problem...
 
Igår var jag hemma hos Britt vi hade en pysseldag Maarit var också där, senare när P slutade åkte vi till Bålsta o bytte till vinterdäck på min bil. Idag är de meningen jag ska hem till Maarit hoppas bara jag inte blir för trött.
 
Nu ska ja dricka lite te o kolla på tv sen försöka sov en liten stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0