Blir så lessen :(

Hinner inte skriva så ofta nu förtiden...
Men nån gång blir de..
Idag är Elvira 2 månader, tiden går fort..
 
Dom sista dagarna har jag tänkt mycket himla mycket nu börjar de bli riktigt jobbigt vissa saker beslut som ska tas, jag vet ju inte riktigt vad jag vill o inte..
Å inte blir de bättre av att de är annat som kommer upp också, har man vart med om nå när man var liten så sitter de kvar de finns alltid där :( här om dagen började nå liknande visa sig igen fast inte för mig utan för min dotter, de räcker med att jag fick uppleva de som liten hon ska inte behöva göra det också, att behandlas orättvist o kusinerna gå föru, ja blir så lessen tur hon är så liten o inte fattar något än, men blir de så en gång till då får dom skylla sig själva säger jag bara!!!
 
Nä ska försöka sova en stund nu innan E vaknar igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0