sista mars

Redan sista Mars
Idag är de lite mulet väder ute, helgen har vart fint o soligt, vi har varit o bytt däck på min bil i lördags, igår var vi ut på lite shopping.
Snart är de sommar också längtar på ett vis men ändå inte.
E sover en stund nu se hur länge de varar de brukar inte va länge.
I år är de många fester många som fyller jämt, faktist tänker jag inte vara me nå i år o hjälpa till me nå såna, har vart me på så många fester o hjälpt till på i alla år o man får aldrig nå tillbaka för de, de har aldrig hänt förut när jag fyllt jämt, när jag fyllde 30 tänkte jag ha en fest men då sa min kompis som jag umgicks med då att varför ska du ha fest de är väl ingen som bryr sig eller vill komma. Tänk dom orden gjorde att jag inte hade nån fest eller så, nu så här efteråt så ångrar jag mig men de går ju inte att gö nå åt, i år fyller jag också jämt...
 
Mycket som är på g som jag sagt förut o så måste vi ju ha dop för E också måste planera in de me.
Ha en fin dag ni som kan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0