Saffransbak

God morron!!
 
Var ett tag sen jag skrev nu igen...
Men har inte så mycket o skriva, de är så mycket negativt hela tiden så de kan va lika bra o strunta i o skriva, men jag har verkligen mått väldigt dåligt under hela min gravidetet de har varit nå hela tiden finns nog inte en enda dag som jag verkligen mått bra :( så tänker jag på andra som är gravida o säger att dom mår så bra så o inte har nå problem, att de kan vara så olika.
Är nu i v 34 så de är inte många veckor kvar, men de ska bli så kul o få bebisen :) :)
Har varit vaken nu sen halv sex, är egentligen väldigt trött men kan inte sova, sover så dåligt, vissa nätter måste jag gå upp mitt i natten för jag kan inte sova mer så jag är vaken till morronen sen kanske jag kan sova nån timme till efter de...
Har satt på en saffrans deg tänkte försöka baka lite saffransbullar, de är väl de man kommer orka i dag o åka iväg o handla lite sen kommer jag vara helt slut, tänk vad allt har försämrats orkar o kan inte göra mycket just nu.
 
Igår kom Britt o Maarit hit på frukost, de var trevligt, de är kul o trevligt o käka frukost med vänner de händer ofta här nere att vi gör :)
ute är de regnit väder, de sägs att snön är på väg nu o de ska bli vinter, vi får se.
Nu ska jag gå o baka ut bullarna, vi hörs o ses.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0