Helg..

Söndag!!
God morron!!
På väg till jobbet är jag, ledig igår de var skönt, mådde inte så bra då, hade ganska så ont m.m de börjar märkas mer o mer nu, o jobbigare blir de för varje dag :( trodde väl ALDRIG att de skulle kunna vara så här eller ens kännas på de här viset :(
Ska jobba bara 8-16 idag har tagit komp resten av tiden, eftersom jag just nu inte klarar att jobba 24 timmar, sen från i morron är jag ledig 9 dagar, får se hur de blir när jag väl kommer tillbaka hur jag mår då.
 
Hösten är väl en fin årstid :) sen kommer vintern efter de... hoppas den här vintern går fort....
 
Några svampar jag INTE vet var den är för nå men säkert några giftiga, men dom var fina där dom satt i skogen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0