Spöket...

Sov så himla dåligt i natt... kunde inte sonma nån gång, utan låg vaken mest hela tiden... jobbigt :( men somnade mot morron timmarna iallafall..
Men så ringde Ps klocka o han gick upp, jag vaknade lite snabbt men kände hur trött jag var så ja blundade o nästan somnade om, men P han in i sovrummet o väcka upp mig igen... Han sa... - Du de är nå konstigt men plattorna på spisen i köket var på.... jag vet inte om jag har kommit åt dom men jag tror inte de.. de kanske är spöket som är i farten igen... Jag gick upp o tittade visst var dom varma o lampan lyste att dom varit på... men P kan inte ha kommit åt dom utan att ha märkt de de var inte en platta heller som var på utan flera... kommer man åt dom så märker man de, de klickar till då...
Jag tror de är vårat spöke som vart i farten nu igen... de är INTE första gången de händer saker i den här lägenheten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0